Måndag

Var tvungen att köpa ett nytt modem till min dator idag eftersom jag råkat ta sönder min ;) Trodde den skulle kosta max 300 spänn lr att man kanske skulle få en ny gratis(blondie liksom). Neee då kostar den där lilla grejen 1000 spänn. Seriöst orka betala de liksom!!! men måste ju ha internet såklart så hade ju inget annat val än att dra mitt kort och se pengarna försvinna. Sen lurade han på mig en försäkring också.....herregud, har hur många försäkringar som helst nu tror jag. Jag säger de, jag får absolut inte köpa någon teknisk pryl själv för då lurar dom alltid på mig massa saker :/ Sen när jag väl kom hem så får jag inte igång internet heller. Har suttit helt hysterisk här hemma å höll nästan på att slänga min nya dator i golvet (de kom lite tårar också) för att jag blev så arg. Men insåg sen efter att antal svordomar att jag hade satt SIM kortet fel. Så nu funkar de tjihoooo =)
Och Btw så hade dom min concealer igår. De va den sista också ;) Hihi

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad menar du med sista????

2011-03-05 @ 16:59:02
Postat av: Anonym

Den sista i just den färgen, men hon trodde de skulle komma in mer =)

2011-03-05 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback