Bakiiiissss.....

Usch vad jag mår dåligt idag, de blev alldeles för mycke alkohol igår för mig, de tyckte dom i baren också (fick bara beställa vatten) haha :P

kvällen började med att jag å emelie åkte hem till elin å förkröka med henne och linn. åkte sedan till studentskivan i sthlm vid 22 tiden, skit roligt hade vi, verkligen lyckat. Gjorde dock en liten pinsam grej bara...men va fan, man lever ju abra 1 gång lr hur?! Tog sedan en taxi hem me emelie och 2 killar ja inte vet vikka de e, kommer inte ihåg så mycke eftersom ja deckade i taxin, bra där Marre!

Skulle egentligen jobbat idag, men ja mådde så dåligt i morse så de gick inte, kunde knappt stå upp. Mår ifs inte så mcyket bättre nu heller....ååhhh hatar å va bakis, men de e väl sånt man får ta om man dricker för mycket:P

Nee, ska börja fixa mig nu, ska hem till annie snart, hon å josse har gjort nån överraskning till oss andra tjejer, spännande!! byeee....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback