Påskhelg

Nu får man vara ledig i 4 hela dar, underbart!!. Den här helgen har jag verkligen längtat till, imårrn kl.3 kommer all gäster hem till mig och äter smörgåstårta och massa gott eftersom att jag fyller 20 år :D (stor flicka nu, måste erkänna att jag har lite 20-års kris hehe). Efter de ska jag å tjejerna åka hem till emelie å förkröka, å sen blir de utgång på TK. Hoppas verkligen att de komemr bli en lyckad kväll.fast ifs, är jag med brudarna så kan de ju bara inte va annat än roligt....lääängtar tills imårrn!!!!

Lördag blir de påskmiddag me alla tjejerna, oxå hemma hos emelie...mysiiiiiit, är så glad att vi alltid hittar på så mysiga saker jämt, älskar er!!!

Nee, nu tjatar mamma på mig att ja ska städa mitt rum, så måste väl gå å göra de nu...jobbigt :(. Jag får skriva sen å berätta hur helgen blev hehe

Glad påsk på er...byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback