vad är de för fel?

jahaa, då är man sjukskriven idag igen då. vet inte vad de är för fel på min kropp, de värker å värker hela tiden. trycker i mig 7 värktabletter om dan som knappt hjälper. ringde vårdcentralen idg och försökte boka in en tid, men hon jag pratade med var otrevlig så min läkare där skulle ringa mig mellan 11 och 12, så hoopas verkligen att jag får en tid idag. Sprang där hela våren 05 för samma problem och tog blodprover hela tiden men dom hittade inget fel, förutom att jag ahde förhöjda levervärden eftersom jag åt så mycket tabletter, sen en dag så gick de bara över.....skumt! Men nu har jag ju fått tillbaka de, mamma tror att de nån sorts spänningsvärk för att jag mår psykiskt dåligt....å vad ska man göra åt de då? lura kroppen å låtsas att man mår bra lr?! nee precis de funkar inte direkt, så jag behöver starka tabletter så jag kan jobba iaf och sen abra vänta på att man blir flad igen nångång.

Kanske borde blir kär lr nåt.....då är man ju lycklig, iaf i början......aja får se va som händer. Nu tänkte jag passa på och börja packa eftersom jag flyttar om 5 dagar :D skojjigt de kommer bli....kommer ha både josse och emelie hos mig hela tiden......ska bli så myyyysiiiiit!!!





tråkigt de är när man måste säga upp bekantskapen med kompisar man känt så länge och har vart så nära och som jag verkligen tyckt om. Man litar på dom till 100 % och man tror man vet vart man har dom, men så ser man bara att dom utnyttjar än och i själva verket inte bryr sig ett skit om än. man står där med armarna öppna när dom alltid behövt hjälp........ska inte göra de nå mer. Jag vet nu att dom ända ja kan lita på är mina 5 närmsta vänner, ni är så underbara å jag skulle aldrig kunna leva utan er. Tack tjejer för att ni finns!


 


image33

Kommentarer
Postat av: My

Beeebis! inte må dåligt! du vet att du kan fly hit när du vill om de e så att de e en veckodag eller om de e en helg! mitt hem står alltid öppet om de känns jobbigt med äckeltälje! ring när du vill också de vet du! älskar ju dej!!! pussss

2007-04-28 @ 11:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback