En takvåning på södermalm är ju inte helt fel!!

Japp, där var vi och festade igår; My, jag och mirelle. Våra kompisar från Magaluf hade bjudit in oss på förkrök och sedan blev de utgång på Debaser eller va de nu hette, kommer inte riktigt ihåg.  När vi kom in var vi jätte kissnödiga så vi kutade till toaletten och väl där inne kom jag på att jag hade sprit med mig i väskan och mirelle hade 2 cider så vi sätter oss alla 3 på golvet och börjar supa, lite dräggigt kanske, men va faan hahhaa :D

Kvällen var trevlig men vi drog ganska tidigt och tog en svart-taxi hem, sen har jag å my suttit här hemma hos mig hela dan och luffat. Annie kom förbi en stund också och gjorde oss sällskap, men nu har hon åkt igen. För min del blir de bussen til pershagen snart för att vattna blommorna hos mamma och sen fortsätta måla om jag orkar. Jag har inte sett peppo på 2 dar så jag har målat hela väggen själv nu, ganska stolt är jag över mig själv måste jag säga hehe.



Alla går runt och är så kära hela tiden, de orkar inte jag, för jag är inte kär i nån!!!!

Love is in the air.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback