3:e advent och 8 dgr kvar till Jul



kan man ha mer tråkigt än mig just nu?! sitter här i väntan på att jag ska bli trött. Finns absolut ingenting att göra och josse å micke gick å la sig för 2½ timme sen. BOOORING!!! har suttit på internet å letat efter en nyårsklänning...tror ni jag hitta nån? Nee såklart inte, fanns en jätte söt svart klänning från HM men bara stl.34 kvar, å jag känner inte riktigt att jag är så smal haha, kan ju hopaps att jag är de till sommaren, lär ju inte hända eftersom jag är besatt av choklad,  kan inte leva utan de!! Så nu är det bara att vänta på nästa lön å sen leta som en galning efter dne perfekta klänningen( alltid ute i sista minuten). Jag har kommit på att jag bara bloggar på söndagar haha, bara för att de aldrig finns nåt annat att göra då...

Min helg:

Fredag: Lisa var och hälsade på oss, vi åt jätte god middag å lekte lekar, bla. anden i glaset som jag tror stenhårt på, nästan för mycket faktiskt hehe. så det var fullt hus hemma hos, alla sov över också.

Lördag: Mamma hade bjudit mig på SPA och det var såååå skönt. satt å bubblade, drack vin och fick en behandling som bestod av helkroppspeeling och en inpackning, kändes så lyxigt att ligga där å bli omhändertagen. Sånt ska de bli mer av :D. Sen på kvällen blev det film med, jessan, annie å patrik och patrik är bäst på att härma chewie i starwars, sjukt kul! kunde inte sluta skratta.

Söndag: städat och tvättat, inte så roligt. Blev ingen tacosöndag idag tyvärr. Vi åt pasta med pastasås istället, inte fy skam det heller! SEn blev det Shall we dance? och dne är ju helt underbar den filmen, önskar att jag också kunde dansa sådär. Jennifer lopez ser ju så smidig och lätt ut när hon dansar, sjlälv skulle man se ut så en stor klump!

Nu ser jag också att de är 5½ timme kvar tills jag ska gå upp, känns härligt å veta. Har också kommit på att de kanske skulle va lite mysigt att ha en pojkvän trots allt, men dock ingen från den här stan sm jag bara vill flytta ifrån så fort som möjligt. har ju ändå vart singel nu i 1½ år så de kanske är dags. måste hitta min prins :)

Nee, allvarligt, jag ska föröska sova nu. jag komemr vara död imorgon bitti, usch!

Ciao ciao!

Ps. Ola svensson..Grr, han skulle jag kunna tänka mig som pojkvän haha, tror dock inte att han tänker samma sak! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback