Fredagen 9:e december 2005....

Den dagen dog en del av mig också! Det har gått 2 år nu, men jag minns det fortfarande som att det hände igår. Kommer aldrig förstå att det är sant, går inte en dag utan att jag tänker på dig! Varför är det alltid dom bra människorna som drabbas? Saknar dig så otroligt mycket!!!!!!!! Kommer aldrig kunna vara helt lycklig igen, kommer alltid va något som fattas....

Vila i frid pappa <3



En helg utan alkohol, de va länge sen de haha!!! I fredags var de idol hemma hos mig med emelie, fan att Marie vann, de skulle vart amanda. ja menar,  blev man inte gråtfärdig när hon sjöng hallelujah förra veckan lr?!

Igår bakade jag å josse pizza och egen pizza-sallad, de blev helt underbart gott!!! Micke och Linus var med och åt också, sen blev de bio på heron, vi såg Leo.

idag var det såklart taco-söndag, alltid lika gott och kladdkaka med glass till efterätt, mums :)
har också jobbat den här helgen så de va en av anledningrna till att jag höll mig nykter,inte för att de har hindrat mig förut, men nångång måste va den första!

Aa, då är det en ny vecka imårrn igen med jobb, friskis, prison break, desperate osv. helt lovley haha ;)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback