......




J
ag är glad.

-1 vecka kvar på jobbet
-Singel :D
-Dom bästa vännerna
-Den bästa systern

Jag kan faktiskt inte klaga så mycket just nu!!!

Dagens i-lands problem: Det är så jobbigt att packa för att man har för mycket kläder plus att man har inte hunnit gå ner i vikt!

Hehe, jaa du josse, livet är hårt ibland eller va säger du?! :P

Sitter och lyssnar på Justin Timberlakes album....så grymt bra!!

Losing my way är den bästa låten just nu, lyssnar på den 24 h om dygnet.

helgen va kul. Förkrökade hemma hos mig me tjejerna å syrran. Rasmus från huddinge kom också förbi med 2 kompisar, dom va som dom va hehe!! tog bussen ner till TK vid 12 tiden och röjde på dansgolvet som aldrig förr, Underbart!! Sedan blev de kebaben+ efterfest hos joakim där jag hann vara i 5 min. Mirelles pappa kommer å skjutsar hem oss, möter upp någon som de visade sig att de inte va lika kul som jag hade trott, man måste ju testa innan man vet å nu vet jag, så där tar de slut hahahaa.....

Lördagskvällen blev mysig hemma hos fílle med Honey+ Sunes Jul och mycke skratt blev de!!!

nee nu får ja inte skriva mer då kommer säkert allt försvinna som de gjorde förut hej så länge....

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback