Do you feel, like i feel, Nathalie.....

Den låten är ju så skön, lyssnar på den hela tiden!!!


Usch...hatar att vända på dygnet, nu sitter jag uppe hela nätterna och kollar på alla serier som går och sne sover jag halv dagarna. ska försöka komma upp ganska hyffsat imorgon eftersom jag måste gå till färghandeln och köpa sandpapper så jag kan få spacklet på väggen jämt innan jag målar. peppo ska komma hit imårrn igen och hjälpa mig måla.......känner mig så handikappad som inte klarar nånting själv haha!!!

men nu ser jag att de är 2½ män som jag måste titta på ( hehe, följer verkligen allt)


ciao bella!!!

PS. Josse och Robban åker ut å seglar imårrn, kommer sakna dig lovley. hoppas ni får de underbart!!! 


Kommentarer
Postat av: madde

tack så mycke! vore kul o ta en fika nån gång!
lycka till med målningen:D

2007-08-01 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback