Lägg babel

Hittade äntligen min sladd till kameran idag som har vart borta hur länge som helst, den låg ju såklart i en låda som jag redan har letat i 1 miljon ggr, men tydligen så hade jag inte letat så noga.......typiskt mig!!

så då tänkte jag lägga upp bilderna från min sjukt roliga helg + lite andra bilder.....´gårdagen var verkligen störd, säger bara: "lägg babel" hahahhaaa



                                     

                

              

                 

                

          















Kommentarer
Postat av: madde:D

Söta bilder! Hoppas allt är bra med dig!..min msn är [email protected]

2007-07-16 @ 11:47:09
Postat av: madde:D

Söta bilder! Hoppas allt är bra med dig!..min msn är [email protected]

2007-07-16 @ 11:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback