så de kan gå, så de kan gå....

Asså hur sämst får man va?!

Jag kan inte ens sätta upp gardiner, då är man faan dålig!
 
De gick jätte bra att trä på, men sen när jag skulle sätta upp gardinstången igen så var de helt omöjligt. Jag tittade verkligen jätte noga innan hur den satt och 5 min senare har jag redan glömt.........Jag får nog vänta tills mamma kommer så hon får hjälpa mig.


Äntligen är de klart med pengarna till resan....nu är de bara att längta och njuta!!!

4 dagar kvar sen är de semester, hoppas bara att vädret kan bli bättre till nästa vecka. Det är den 9 juli, men känns som November...usch!!




image48


Vår alldeles egna USA babe som ska med till Maggan i år!!!!!

Kommentarer
Postat av: Princess

Lillis!!!!!! Har VÄRSTA iden!!!!! Du å jag ska slicka så mycket rumpa, men d kommer d va värt!!!! Vi ska se till så vi får ha kräft fest i stugan!!!! Varför har jag aldrig tänkt på d tidigare??? Vi ska lyckas!!! Fatta!! Lekar, grillning, kräftor, tälta och bada i Sveriges varmaste sjö!!!! SKA LYCKAS!!!! HJÄLP MEJ!!! FATTA VILKEN FEST!!! Nu e d du å jag som sätter igång å tjatar!!!! Jag godtar inte ett misslyckande!!!! Älskar dej! Sätt igång å tjata, GOooooOO BITCHES!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback