Where is the love?

Satt just å tänkte på hur de är å ha pojkvän, men ja kommer vekrligen inte ihåg hur de är ändå har jag abra vart singel i lite mer än 1 år. Jag har nog förträngt de så mycket........De är verkligen jätte konstigt. jag kan inte komma ihåg hur de va att va nykär och bara vilja va me den personen hela tiden, att känna att han är den rätta. Jag har suttit å intalat mig själv i 1 år nu att ja inte ska känna sånna känslor, att kärlek bara är skit och de verkar ha fungerat också. Om jag fick välja nu så skulle jag kunna va singel hela mitt liv, de känns inte ens jobbigt. Bara tanken på att pojkvänner och kärlek får mig att vilja spy typ.......de är helt sjukt, ja vill inte känna så. jag måste tro att de finns bra killar där ute också, inte bara dåliga.

Emma, du å jag måste börja tänka annorlunda, annars kommer vi leva ensamma hela livet :P


                                                                                            

image47

Romeo and Juliet






Kommentarer
Postat av: my

i´m with you babes! killar e fan skit. finns ingen som man träffar och e värd än. eller så e mitt självförtroende snett haha. ne men ja håller me, tänker hela tiden på kärleken och måste erkänna att jag är kär i själva kärleken, vet inte om de går att föra över till en kille :S

2007-07-07 @ 11:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback