1 vecka med bad och sol :D

kan inte fatta att vi åker imårrn, snart är allt packat å klart....min resväska är verkligen överfull, vet inte hur ja ska få plats me allt. Jag å josse kommer säkert få betala extra för att våra väskor är för tunga haha. De bästa är iaf att jag å josse ska se exakt likadana ut en av dagarna på stranden; ljusblåa hotpants, ljusblå bikini, vit keps, strandväska, flip-flops och brillor. Allt är verkligen exakt likdant å de är så jävla kul för alla kommer hata oss.....GOOO BIIITCHEEES!!!!!! Så undrbart att få komma bort från de här skitvädret och den här stan, men som sagt de känns jobbigt å åka ifrån dig nu vännen, men vi kommer höras varje dag å vi tänker på dig hela tiden, du kommer klara de här!! Älskar dig <3


                                                                                    image42

vem vet, de kanske blir kamelridning för oss igen haha

Nee, måste fortsätta nu så jag blir klar nångång, ska sussa tidigt eftersom ja ska upp kl.04:45 imårrn

Ha en underbar vecka nu Josse å Marre!!!!

haha, ja e ju så störd

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback