cykel josse å paket marre

DE är bara måndag å jag längtar redan tills helgen, midsommar på fredag hos Filleboy med alla. Hoppas hoppas att de blir fint väder så man kna va ute å grilla å leka lekar.......as kul när man är full :D vet bara inte vad jag ska ha på mig, skulle behöva köpa en klänning men min ekonomi ser inte så bra ut just nu efter at ja var i alanya plus att jag råka köpa 6 par skor här om dagen....inte bra eftersom att jag drog ut en tand idag å måste betala 800 kr.....vart ska ja få dom pengaran ifrån?!  måste nog ringa mami så hon kan sponsra mg med lite money!!

" Han kan inte sova där när jag är där för att jag är kristen " - Mirelle

Min bästa kommentar på länge.....hahaha


idag fick jag skjuts av josse från friskis där vi gymmade, och då menar jag inte bil så man brukar ha normalt.....nee jag får skjuts på hennes cykel ner te stan. Vi tänkte att vi ksulle bli cykel-tjejer i sommar, måste bara inskaffa en cykel först. kan ju va bra å ha de om man ska cykla å inte vill istta på en pakethållare hela sommaren som gör sååååå ONT i röven


ska röka nu hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback