Livet är en fest....

 Mmm....älskar att shoppa även fast de inte är kläder. Högatalarna jag köpte visade sig fungera helt utmärkt. Köpte också ett databord som patrik har stått å slitit med hela kvällen för att få ihop. Tack patrik de va jätte snällt, hade aldirg klarat de själv hahaha :D Tack till dig också björtan som fixade högtalarna och låande ut din skruvmejesel till oss, jag vet att du inte skulle göra de till vem som helst björtis hihi :P Tack till Annie också som ställde upp och skjutsade, annars hade jag aldrig fått hem de där bordet. Medans grabbarna slet så tittade jag å Annie på PCD och den där Melissa R, shiit va snygg hon är, om man ändå såg ut så....

Nu ser jag fram emot patriks pasta med baconsås som han ska bjuda på hemma hos honom ( han har skrytit lite om den hehe). Vi får se om den är godare än min köttbullar och makaroner som jag bjöd på hahahaha :D


Ska försöka sova nu, skulle verkligen behöva lite sömn...natti!!!




" My girl wants to party all the time, party all the time, party all the time........"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback