Alanya here we come!!

Nu har jag å josse äntligen bokat en sista minuten resa, och de bär i väg till alanya där vi var förra året. Vi åker den 2 Juni och kommer hem de 9 Juni. De ska bli så underbart  att få komma iväg precis innan sommaren börjar!!!
Så är man mycke brunare än alla andra oxå i sommar...hihi :D

Bakis är jag idag också. De började med att jag å syrran åkte hem till päronen och åt middag, de blev potisgratäng med oxfilé, as gott!! Efter de åkte vi hem till min syster och bestämde oss för att dricka, Sen slutade de med att jag skulle gå ut å ta lite frisk luft, men istället deckade jag utanför hennes port så hon fick komma ut å bära in mig til sängen där jag låg resten av natten helt död. Aldrig mer Tequila asså.....usch!

Hertig carls väg = Westeria Lane......drama, drama, drama.......haha

Imårrn bär de iväg till västerås med josse, jessan å emelie där vi ska tillbringa helgen med massa party hehe......as kul ska de bli. Så jag borde nog gå å packa nu....men men trevlig helg på er alla (som att de vore skit många som läser lixom haha)


puss å kram vi ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback