ÖWÖWÖWÖW

 Nu är de bara 2 dar kvar, sen är de bad och sol i en hel vecka....åhh lääängtar så mycket!!!!

Måste egntligen sova nu, klcokan är alldeles för mycke, ska upp om 6 timmar....usch :(. de är bara att bege sig till sängen för mig genast!!! natti.....


jag å min brors koversation:


Lillis- 2 dgr kvar till Alanya // Tänker på dig säger:

inte okej

pontus säger:

vadå

pontus säger:

vem tänker du på?

Lillis- 2 dgr kvar till Alanya // Tänker på dig säger:

din bild

pontus säger:

vem t'nker du på

Lillis- 2 dgr kvar till Alanya // Tänker på dig säger:

ja vet inte

Lillis- 2 dgr kvar till Alanya // Tänker på dig säger:

vaddårå?

pontus säger:

säääääääääääääääääääääg

Lillis- 2 dgr kvar till Alanya // Tänker på dig säger:

ja vet inte

Lillis- 2 dgr kvar till Alanya // Tänker på dig säger:

vem är de du ska likna?

pontus säger:

mig själv

Lillis- 2 dgr kvar till Alanya // Tänker på dig säger:

du är ful

pontus säger:

jalla hej


haha, asså vettiga vi är.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback