tjena lugg!!

japp, nu har jag gått å gjort nåt vågat.....ja har klippt lugg!! Jag vart faktiskt nöjd, men ja kommer säkert tröttna om 1 vecka som jag gör med allt annat hehe.

Fan va jobbigt där är å ha tvättstugan i de här fina vädret, man blir ju låst flera timmar, Suck :( vill bara ligga på mammas balkong å sola, men istället får ja sitta här hemma å glo på annie medans hon ligger å sover på min soffa....söt hon är ;) Vi är ju inte dom piggaste idag kan man säga. De blev utgång för mig å annie igår på TK å vi var typ dom som var äldst, jag kände knappt igen nån som var där igår, bara massa små kändes de som.

Vart iaf lycklig att du kom igår jessan å röjde dansgolvet med mig som aldrig förr, hehehe....de va ruuuliiit!!!!

Ikväll blir de nog ganska lugnt tror jag. Jag å annie ska hem å äta middag hemma hos henne så fort ja blir klar med tvätten. fast ja måste erkänna att ja är lite sugen på att dra ihop ett gäng å grilla å ha mysigt sen senare eftersom de är så fint väder ute....vi får väl se hur de blir med den saken!!


Dagens i-lands problem: Jag måste prioretera om jag vill shoppa eller åka utomlands!


nee, nu ska jag väcka annie å dammsuga lite tänkte jag

later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback