"Hur vill du ha din macka rostad? - babytan"


Inte Okej! :
Fick ett sms av Jacke där de stod " Gissa vem jag precis gick förbi på stan? Din blivande man! Björn Gustafsson"

Fy faan säger jag bara...

Helt Okej! :
Ett dagboksinlägg skrivet av My från 2002 som hon messade till mig idag " marre är sjuk, kevin med. dom har micoplasma precis som jag och jonas hade :( fan de är tråkigt utan henne"

Haha jag älskar!


På Lördag smäller de. De blir Middag, förkrök och utgång i estocolmo. Underbart!!!

ska skriva sen hur lördagen blev, jag lovar emelie. Och lägga upp massa bilder så du ångrar att du inte är hemma hehee :D

Kyss

Kommentarer
Postat av: Mlan

Ja alskar mys dagboks skrivande ja me!! ooo vilka ska parta?? Ja ja ar avundsjuk redan att ja inte e hemma o far parta me eeeeer

2008-04-04 @ 12:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback