Vill ha.....


Vill så så gärna ha den här telefonen, den är ju så fin. men då måste jag köpa med abonnemang eftersom att jag inte har 4000 spänn att lägga på en mobil. sitter och funderar vraje dag på om jag verkligen ska köpa dne eller inte...hmm. Jag vill ju fortfarande har kvar samma nummer som innan,men  har ingen aning om det går när man köper med abonnemang. plus att jag har en tendens att ringa rätt mycket när jag vet att det alltid finns pengar på mobilen....inte bra, inte bra. Jag får helt enkelt fundera ett tag till ( jag vet ju att jag kommer gå å köpa den hehe )



image193




Jag och josse var rätt roliga(tyckte vi iaf) i lördags när vi var onyktra och skulle gå hem från kebaben. när vi går upp för trappan hem till oss så går vi förbi vår granne martin som bor under oss och kom på att hans krans som hänger på dörren var jätte fin. Josse får en snilleblixt och bestämmer sig för att dne skulle passa mycket bättre på vår dörr så då tar vi ner den och hänger den hos oss istället. När vi ändå höll på så tog vi martins fina matta också och bytte ut den mot våran skabbiga matta. Å vips så vart våran dörr mycket finare och det ser lite kalt ut nere hos martin haha. Vi hade ju självklart glömt bort  det dan efter eftersom vi inte hade alla hästar hemma på natten när vi kom hem plus att josse hade ju faktiskt tappat bort sin hjärna också. Så när vi ska åka till pershagen dan efter så öppnar vi dörren och där ligger martins matta. Vi tittar på varandra och börjar as garva och alla minnen från gårdagen kom tillbaks. Det roliga är att vi fortfarand ehar kvar den, martin verkar inte orka hämta tillbaka den haha :D



Sidor man bör kolla in : 
http://annieakerberg.blogg.se/  och http://josefineericsson.blogg.se/

See yah Pözzzaah


Kommentarer
Postat av: informationskällan av onödig fakta

det är klart att du kan behålla ditt telefonnummer när du skaffar abonnemang. se bara till att ha med kontantkortet in i den butiken där du ska köpa den..
med comviq kompis så kostar den 150kr/mån i 18 mån + en liten kontantinsats i butik på nånstans mellan
600-900 kr. kolla vilken butik som e billigast :P ... den finns i brunt och silver, dock sä är det brist på den bruna så silver känns ju mest aktuellt. puss

2008-04-12 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback