Do blondes have more fun?

I don´t know, let´s found out!!

Jag har nämligen bestämt mig för att bli blond igen, har tröttnat på att vara brunett. men de får bli sen när jag kommer ner till linköping om 5 dgr, shiit de börjar verkligen närma sig nu =). Jag vet iaf någon som längtar ihjäl sig tills jag kommer ner, eller hur Mysan hehe :D

Inatt tittade jag på The Notebook alldeles själv, usch va jag grinade. Jag älskar filmer som slutar bra med att dom får varandra till slut. Varför är det inte så på riktigt för??

Jaha, vad ska man hitta på för roligt idag då?!  Jag har ingen att va med. Josse är med sin mami, annie emelie och alex jobbar och jessan å fille vill nog vara lite sjävla kan ja tänka mig, Sen hade jag inga fler kompisar, haha va mobbad jag låter nu. Jag tror nog att de blir att våldgästa jessan å fille iaf lite senare och dansa dansmatta =)

Har du tänkt på alla gånger vi blivit nedtryckta av män för att de menar att vi är det svagaste könet?
Men hör här: vi kan blöda en vecka utan att dö; vi kan ge mjölk utan att äta gräs; blir våta utan att röra vatten
och vi kan få benlöst kött att stå!! Hur många män kan det? =)

GIRLPOWER!


Kyss



Kommentarer
Postat av: Party Queen

Hahaha fy faan vilken skön "dikt" LOL

& Yeeey my lillis is going blond again ;o)

Fast en skönhet som du klär ju i allt ;o)

Puss på tutten hjärtat mitt!

Kommer ha FET abstinens efter dej...bara så du vet!!

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖV UUUUUUU!!!!

Postat av: Doris Power

Oh yeah! längtar som aaaaaaaaaaaaaaas!!!!

Snart så! Petter börjar ida och är riktigt nervös haha.



Kommer ju vara i Linköping på onsgda som sagt men ja vet inte om du kanske har lektioner? jaja jag ringer dej i mårrn eller nått honey.

Pussar

2008-08-17 @ 13:49:33
URL: http://mypersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback