Måndag


De här har varit min värsta dag. Har typ inte sovit på hela natten för att mina myggbett har kliat så mycke att jag blev helt tokig. Trött som en gnu kommer jag till jobbet där allt bara är kaos. Jag har knapt ätit, inte suttit ner 1 sekund på 8 timmar och min hjärna har gått på högvarv. Usch vilken dag! Men det är egentligen inte mig jag tycker synd om utan någon annan som precis har vart med om de mest fruktansvärda, att förlora sitt barn. Jag har en sån stor empati för folk att jag nästan själv bryter ihop när dom i min närhet mår dåligt. Det kan va ganska jobbigt ibland, att man bryr sig FÖR mycket. Jag kna ju knappt döda en mygga eller en insekt bara för att jag tycker så synd om dom. Nee den här dagen var långt ifrån bra!

Tur att jag har världens bästa mamma iaf att komma hem till som just nu står å lagar mat till mig! Älskar dig =)

Har tyvärr inget postivit att komma med idag så de är lika bra att jag avslutar nu. Hoppas på en bättre idg imårrn helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: My

älskar dej honey! snart ses vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback