Gott nytt år =)

Kvällen igår spårade totalt haha =) när klockan slog 12 bestämde vi oss för att baka banankaka och shotta. Annie fick tyvärr vara nykter eftersom att hon skulle köra hem oss sen. men jag, jonas och petter söp på som aldrig förr. Jag är inte så bra på att shotta ren sprit så jag blandade ut med julmust och det smakade verkligen skit haha. När vi sen va på lyset  dansade vi flera timmar i streck till 90-tals musik och hade dans-battle. Jag önskar verkligen att vi hade haft en kamera där, så sjukt kul. Ville inte att natten skulle ta slut =(

Imorgon är det nyår WOOHOOOOO!!!!!! Vi ska va hemma hos Thomas i Brunnsäng med resten va killarna. De blir 3-rätters middag, sång, dans, lekar och en massa alkohol. Jag längtar =)

Snart ska jag ner på stan och fika med några godingar ♥

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback