If love be rough with you, be rough with love

Igår var de kärlek vid första ögonkastet. Jag och Linn fann varandra =) Vi bytte kärleks ord med varann och lovade evig vänskap.

Jag hade hur kul som helst igår. Förfesten hemma hos Alex var underbar med vin, glögg, snittar, pose bilder i duschen och hysteriskt skrattanfall =) Vi åkte sen ner till olearys där det sög som aldrig förr så jag å Linn gick vidare till hamnmagasinet medans dom andra drog till 550. Vi hade iaf skit kul fram tills att en viss person som inte borde dricka alkohol förstörde min kväll. Jag säger som daniel " Det är tråkigt....."

       

     




Kommentarer
Postat av: linn

verkligen, synd bara att han skulle vara mongo och förstöra. men annars var det jätte kul. det ska vi göra om....

2008-12-14 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback