081218


Idag är jag dunder- trött och har jordens huvudvärk. Kom inte i säng förns klockan 7 imorse. Det gick verkligen inte att sova, jag har vänt på dygnet helt =( När klockan slog 6 så hörde jag att mamma och Janne gick upp så då höll jag dom sällskap vid frukostbordet. Jag hade då vart hungrig i 6 timmar och kunde inte hålla mig längre hehe. SEm somnade jag som en stock efter det =)

Jag å Josse lunchade idag på stan å planerade både för nyår, juldan och lilla julafton. Hoppas verkligen det blir som vi vill på nyår, håller tummarna!! SEn blev det jobba mellan 16-19 och nu är jag hemma i "min säng".Hoppas på att jag somnar tidigt ikväll.





Nu ska jag gå å ta en ipren eller kanske ett helt paket, känns som att den här huvudvärken inte kommer släppa i första taget.

Imårrn är det Fredag....Tjiiihooo=)





Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är så himla söt!

2008-12-18 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback