081217

Nu sitter jag, josse och my och planerar nyår tillsammans på varsina håll. Vi ska få ihop något riktigt bra =) Planerna är att vi ska ha en stor middag med både tjejer och killar hemma hos My i Pershagen, så vi får se om vi får ihop ett trevligt gäng! Vi har ej bestämt vad vi ska äta än. Någon som har ett bra förslag???

Annars då?! Jaa...jag har jobbat idag mellan14-17, väldigt slappt haha. SEn har jag pratat med Josefine i typ en timme på telefon. Vi har suttit å vart as mobbade å addat alla som vänner på facebook. De är våran humor de=) å jag älskar den


NU ska jag återgå till nyårs planeringen

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Josse

Ja gumman, det är vår humor det! Jag älskar den också sååå mycket =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback