Hejja Ola!!!!


Nu är de bara 45 min kvar och Ola är först av alla, så rösta ihjäl er på honom, han SKA till finalen!!!

Jooz. *Griseknot* säger:

va händish


Määr. säger:

tell me


Jooz. *Griseknot* säger:

shillin end killin


Jooz. *Griseknot* säger:

du får va med mig i mitt rum om du vill marre


Määr. säger:

shiit fan va snäll du är


Jooz. *Griseknot* säger:

i know you want me


Määr. säger:

ska jag komma naken?


Jooz. *Griseknot* säger:

helst


Jooz. *Griseknot* säger:

sexiga brudar o hipp hopp musik you know


Määr. säger:

aiight


Jooz. *Griseknot* säger:

kom nu


Jooz. *Griseknot* säger:

kris!


Jooz. *Griseknot* säger:

ärligt..


Määr. säger:okeej


Haha, jaa vi pratar med varandra genom Msn fast vi bor ihop, vi tycker inte om varandra helt enkelt!!!


image185




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback