2008! här kommer jag.....


De här året ska bli ett bra år hade jag tänkt (säger så varje år). Jag ska verkligen ta tag i mitt liv nu, börjar med diet+ träning 4 ggr i veckan, då ska man väl hinna bli smal till sommaren lr?! De kommer bli flytt i sommar, för min del hoppas jag verkligen att de blir göteborg, vill såååååå gärna flytta ner dit och plugga =) men men nu ska jag inte  se så långt framåt haha, då blir det säkert aldrig av om jag pratar omde för mycket.  Nu ser vi fram emot solsken igen och fåglar som kvittrar...Åh va jag har saknat de!! De är ju bara si sådär 4 månader kvar till våren hehe :P

Dagens I-landsproblem: Som om de inte vore nog med allt mörker, slask å regn...nee dås ka de helst läcka igenom skorna också så man tappar känseln i tårna och typ fryser ihjäl, jag vill typ lägga mig ner å gråta när sånt händer.

Jag vet vad folk tänker när man läser det här, å Ja jag har haft större problem än så, men de är sånt jag kan ta. De är dom här vardagsproblemen som är så jobbiga för mig, vet inte varför men jag gör de alltid jobbigare för mig själv än vad de faktiskt är hehe!!

De händer inte så mycket annars. Jag, josse å micke kollar på OC varje kväll haha, vi har snart sett klart på säsong 3. SEn kommer de bli sex and the city hela våren, josse har HELA boxen!!! =)

Nee, men om man skulle börja tänka på refrängen kanske, tänkte komma i säng tidigt ikväll sörru!!

GRATTIS ANNIE BUNNY !! 21 år och fortfarande lika het ;)

Ciao Caio


Kommentarer
Postat av: Emma

VA!!!!!
VADÅ GÖTEBORG???? SKA DU LÄMNA MEJ!!`???
NOOOOOOOOO!

Jag åker me som handbagage vare sig du vill eller inte!
Så d så ;)

Don´t leave me! I love u!

Äh! Va e du sugen på att plugga då?
Dom har en musikal skola där mamma ville ha in mej på!
Kanske ska följa me!
Så pluggar jag där å du där du vill!

Hörs baby!
pusselipuss!

Postat av: Joooz

Du vet att jag stöttar dig i alla i-landsproblemen.. Jag är ju fan en del av dom haha! Eller jag har iaf samma JOBBIGA problem!!
Love yah

2008-01-11 @ 14:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback