En lyckad helg!

Joo, måste säga att den här helgen har varit riktigt bra! I fredags åkte Jag, Josse, Jessan och Emelie till storstan och åt buffé på en japansk restaurang, de va jätte gott och mysigt, vi satt där över 2 timmar och åt haha, tjockisar :D
Sen blev de bio, vi såg Juno som faktiskt va jätte bra tyckte jag och ännu bättre blev de när jag fick 2 rätt heta killar breve mig på min sida (jag vet att du var avis emelie haha).

På lördagen skulle jag egentligen åkt upp å shoppat i sthlm med Mami, men hon ringde mig på morgonen och sa att hon var sjuk, så de va ju lite tråkgigt tyckte jag, Fick istället nöja mig med att gå här på stan med Jessan, men de va mysigt de me :D Vid 7-tiden plockade annie upp mig och elin, vi åkte hem till patrk där vi satt å förkröka lite. Sen blev de utgångpå TK, å de va faktiskt kul dne här gången, jag hade jätte roligt med er tjejer och erik haha!

Jag å Josse prata precis om alla hjärtans dag som börjar närma sig å jag har ju ingen kille som kan ge mig nån present. någon som vill ställa upp å va min pojkvän för en dag? haha :P

Nee orkar inte skriva nå mer, ska nog lägga mig en stund på soffan, är jätte trött, innan de är dags för att laga mat

ciao ciao

image183


Hittade en riktigt gammal bild på alla oss tjejer, var tvungen att lägga upp den haha!!

Kommentarer
Postat av: skit i de du

De e väl bara o plocka upp nån het kis me björn borg kallingar nere på olerkan ;)

Visa lite framförhållning nu masken :D

2008-01-27 @ 16:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback