All in!!!

Åh nej!! Jag vill inte vara hemma. Jag vill vara kvar i Ayia Napa med Bunny och bara leva livet. Vi har haft en helt underbar vecka där nere som har gått alldeles för fort. , Varför kan man inte bara få va rik och alltid kunna åka utomlands?! Jag vill inte tillbaka till verkligheten ännu. Jag har ifs mycke saker att se ifram emot dne här veckan så ja kanske inte borde va så gnällig. Imårrn blir de Linköping med Mami, Onsdag blir de party hos sofia i estocolmo, torsdag tjejkväll hos carro, Lördag-söndag blir de kräftskiva på emelies landställe ute på Möja. Så man kan säga att jag har fullt upp den här veckan helt enkelt och tur är väl de med min inre stress som jag har och som Annie tyvärr ha fått uppleva i en vecka hahhaa. Jag är verkligen konstant rastlös. Nu tex. borde jag var jätte trött som gick upp tidigt och sen har flygit hela dagen, men Icke! Jag orkar knappt blogga bara för att jag vill gå ut å hitta på nåt, jag klarar inte va att sitta hemma. jag borde faktiskt gå ut å springa när jag har såhär mycke energi i kroppen, de skulle jag verkligen behöva efter att ha levt på pizza, pasta, pommes och nuggets doppade i majonäs och en hel del läsk också hahaha!!! Vi får se hur kvälle blir helt enkelt, nu ska jag gå ut till mamma och hålla henne sällskap!!

Robin:" Men jag tar inte saltskogs-drägg"
Jag: " nehe okej, så vi har lite mer class då alltså?!"
Robin:" Ja! NI är ju Top-Notch!!

Hahah, aa de va roligt de! All in Robin =)


Ciao!


Ps. De kommer bilder från Cypern sen när annie orkar skicka dom till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback