Torsdag

1 vecka kvar till semestern wohooo :D

Jag är inte så bra på att uppdatera har jag kommit på, men jag orkar aldrig skriva nåt. Har bott hemma hos annie hela veckan nu eftersom att bussarna strejkar. fan va jobbigt de är, man komme ringen vart om man inte har bil. Nu är jag hemma i pershagen igen, har spenderat kvällen hemma hos carro med tjejerna. Emelie har kommit hem från England nu så vi bestämde oss för att ha en liten välkomstmiddag ikväll. Vi skulle egentligen grillat men ingen av oss kan grilla så det fick bli pastasallad med baguetter och skagenröra och en ananaspaj till efterätt som emelie hade gjort, jätte gott var de verkligen =)

Nu är det meningen att jag ska sova egentigen men jag är verkligen jätte pigg, känns lite jobbigt att klockan är halv 1 och jag ska gå upp kl.05.50......USCH!!!! Imorgon blir det middag med jobbet på eagles och på lördag blir det middag hos min bror i estocolmo, de ska bli mysigt de!

Nu ska jag fortsätta titta på South park.....så störd humor verkligen men riktigt roligt!

Kyss


Kommentarer
Postat av: Party Queen

Hej hjärtat!

Ville bara säga att jag hoppas att du inte har några planer & följer med på middagen!

Ja vet, EGO, men d va ju sååååååå längesen & jag saknar dej....MASSOR!

Hoppas du hakar på!

Massa puzzar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback