Life is good!

Jag är lycklig, det är sommar nu =D Om 5 veckor blir det ännu bättre för då är det semester också =) och semestern börjar med en helg i halmstad med brudarna 11-13 Juli. Vi hämtade tågbiljetterna idag :) Längtar längtar.....

Igår var det min bästa onsdagkväll. Jag och Bunny vara nere på stan efter jobbet och bestämde oss för att sitta nere vid maren och mysa i det fina vädret, då möter vi Martin på vägen och han följde glatt med fast han precis hade suttit där i 2 timmar hehe. Emelie kom förbi och gjorde oss sällis också! Patrik hade ringt innan när vi gick på stan och ville att vi skulle äta middag med honom på Barolo för att fira att han hade fått sina skattepengar haha, och de gjorde vi mer än gärna. Medans vi 3 gick å åt så gick martin och emelie till kolgrillen för att käka, sen ville dom så gärna va med oss så dom kom till Barolo lite senare. Det var så mysigt där, så vi stannade ända till kl.22. Jag åt en oxfilé pasta, jäääääättteeee gott!!! Patrik bjöd även mig och Bunny på ett glas vin, inte helt fel!

Nu sitter jag här breve bunny och tittar på Du är vad du äter, inte så kul tycker jag men annie är helt inne i programmet och tjatar lite ibland  om att vi ska åka till emelie och spela spel. Så jag måste nog avsluta nu känner jag.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback