Måndag

Nu är lägenheten på polhemsgatan 3C helt tom. Igår flyttade jag ut mina saker och idag har jag å Julle städat hela kvällen. Usch va jobbigt de va verkligen. Vi fick kväljningar när vi skulle städa på toaletten...hehe de är inte riktigt våran grej de där med toaletter. Vi var rätt duktiga på att tvätta fönstrena också, de va min första gång men jag tyckte resultatet blev hyffsat bra iaf :) Vi får hoppas på att dom inte klagar på vår städning!

Så nu sitter jag här i pershagen hemma hos mamma och janne i mitt gamla rum och har ungefär 1 kvm att röra mig på. För er som inte vet så har jag sjukt litet rum och nu står det även 12 kartonger hr inne också med mina kläder å skor, så jag känner mig ganska instängd här. Men jag ska inte klaga, har ju min laptop och TV så jag klarar mig ganska bra.

Måste säga att de känns ganska konstigt att bo hemma igen, även fast de bara är 2 månader ja ska bo här. Jag har lyckats flyttat 3 ggr inom loppet av 1 år. Rätt bra av mig måste jag ska säga hahaha.....

Men jag har tyvärr ingen kompis som bor kvar i pershagen längre. Jag kan inte gå till annie å min grannar kevin å daniel är också bprta nu, men men jag får maten serverad  på bordet och jag behöver inte städa lr tvätta så jag är glad ändå!!

Nu ska jag ta en riktigt skön dusch coh sen lägga mig i sängen(bäddsoffan) och titta på något bra program, men innan de skajg bjuda på en "rolig" bild tänkte jag. Hela texten vart kursiv nu också helt plötsligt, råkade trycka på nån knapp å nu går det inte att ändra tillbaka hmm.....skumt







Den är inte seriös om någon skulle få för sig de :P


Kommentarer
Postat av: mlan

Jag tror att den e helserios!! Marre ja e hemma om en vecka hoppas du inte glomt bort mig for ja ska traffa dig! Puss gummmmiiii

2008-06-24 @ 19:45:53
Postat av: Party Queen

Yo Beautiful!

Lider me dej ;D

Hoppas du står ut...tveksamt va! ;D

Call me if u need me!

Lot´s of love / Sistah

Postat av: Buns

Snygg Annie haha =)

2008-07-04 @ 16:28:23
URL: http://annieakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback