Torsdag

Kassörskan på HM säger till mig"- Åh, precis 300, de va ovanligt. De är ingen som brukar få jämt."

Annie:" De kanske är din lyckodag idag marre"
Jag:" hehe aa..."

De va iaf inte min lyckodag. Skulle va lite gullig och diska hemma innan mamma kom hem så hon skulle bli glad på mig, och då tappar jag självklart glaset i golvet som går i miljoner bitar. Så där fick jag stå på knäna och föröska dammsuga upp allt medans jag missade vänner på TV:n, skit arg är jag, hur klantig får man va lixom?!

Sen har vi myrinvation i vårt vardagsrum också, dom är jätte äckliga...usch!!

nu ska jag faktiskt titta på matchen, jag har börjat tycka de är intressant även fast sverige inte är med längre.

ciao

Kommentarer
Postat av: Mlan

Men de e tanken som raknas!! Mamma blev val glad anda:) Marre snaaaart ses vi!Langtar sa ja dor far pirr i magen:) puss o kram

2008-06-27 @ 15:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback