Ännu en lyckad kväll med alexandra den store haha


Jaa, de va en intressesant kväll som de alltd blir med Alex. Vi började hemma hos mig med lite vin å bra musik. Gick ner till texas och satte oss, Beställde en varsin sex on the beach och fick en varsin shot på köpet, inte illa pinkat. Vart sen bjudna till ett bord med några killar som hade beställt in 2 shot kannor som slank  ner väldigt fort å sen var man på lyset haha. Gick hem till Emma på andra sidan gatan och drack upp resten av vinet vi hade i väskan. När den också var slut blev de Olerran å då hade vi fått med oss emma, tess och moe. Inget roligt folk på Olerran, vart bara en cider då vi bestämde oss för att gå till Tk. Stannde vid grillen på hörnet och tog en varsin korv med bröd, mm gott. man borde alltid ta korv med bröd på fyllan istället för kebab, de är billigare, godare och går snabbare att beställa, skit bra ju :P. Tk nästa där de va 2 manliga strippor eftersom de va ladies night. Jag å alex var inte sena med att ragga upp dom å dansa lite haha. Därefter blev de kebab iaf hehe, jag å alex åt ungefär sådär 3 tuggor var som man alltid gör, men ändå så ska man beställa, de tillhör lixom. Kvällen avslutades hos björn där de va lite afterparty occh runt halv 5 snåret så var de dags att bege sig hemmåt där jag å alex toksomnade (bra ord där marre)!

Lördag morgon var ju såklart inte rolig, vi vakande runt halv 10 å bakis som alltid, trycker i sig ibumetin och mår genast bättre efter 1 timme. Då var de dags för mig å josse att städa, finns de nåt tråkigare än att städa asså?! nee tror inte de.....

Nu blir de dusch för mig och senare melodifestivalen hemma hos Jessan och god mat. Jag röstar på att Perelli ska vinna ikväll, hoppas hoppas.....sen är björn gustafsson med ikväll också..YEEES!!!!

puss och kram, vi ses inte på stan :P

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha tack själv för en rolig kväll gumman, o nu till alla som kanske blivit lite "förvirrade" haha, jag alexandra raggade inte upp nån manlig strippa, haha, har ju
pojkvän, men vi snakca lite me dom :)marreparre shakade däremot loss rätt mkt :P haha.. va bara tvungen att förtydliga de lite, haha..
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback