Back in Telge!

Woohoo....eller inte! Borta bra men hemma bäst brukar man ju säga. men inte i mitt fall, borta bäst hemma sämst. Jag och mamma har vart i göteborg 2 dagar för att jag skulle på intervju å vi har haft det såååå mysigt. Det har varit jätte fint väder, verkligen sommar. Jag vill bara tillbaka! jag är väldigt svag för göteborgare, så fort någon kille pratade med mig så satt jag bara där och log för jag tycker dom är så charmiga, deras dialekt är ju så underbar, älskar göteborg!!! Det ska bli så skönt att få flytta i sommar =)


Just nu sitter jag faktiskt å är lite arg. De är ju så att de är kommunfesten idag och jag har gett bort min biljett till jessica så hon kunde gå med josse eftersom att jag va i göteborg. Å nu har de ryktats om att björn gustafsson kanske kommer dit, jag är jätte nervös för att josse ska skicka ett sms snart å säga att han är där.....jag kommer bli sååååååå sur om hon får se honom och all min ilska kommer gå ut över henne sen när hon kommer hem så hoppas hoppas hoppas att han inte är där =)


men nu ska jag slå en pling till Bunny och sen blir de duschen

ha de gött hej


Kommentarer
Postat av: alexandra

hallåå, ska du flytta till gbg nu? va de inte nått annat ställe du skulle plugga på? ja
vill också flytta dit, miss u, måste ses snart :)

Postat av: Mlan

Jaha..sa ska de kommenteras ocksa!! Marre ratt installning o Gbg ar wonderful! En annan drar lite langre bort den 8 Sep...Australiaaa.kiss

2008-05-10 @ 21:07:33
Postat av: StoreStoreBror

http://www.youtube.com/watch?v=gsj3iZEDsSU

2008-05-20 @ 15:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback