Sov Marre sov.....

Jag borde verkligen sova nu, är jätte trött men jag har ingen ro i kroppen just nu så jag bara kan lägga mig ner och blunda och slappna av. Idag köpte jag en ny dator, det blev en bärbar. det är en LG och jag älskar den:P Har också haft en helt fantastisk dag med Annie, båda har vart helt snurriga i huvudet och många skratt blev de =)

Skönt med fredag imorgon, då ska jag färga och klippa håret efter jobbet. Sen blir det grillning hos Fille och kanske lite alkohol?! Mysigt ska de bli iaf. And by the way så vet jag äntligen vilken låt det är dom spelar i Design: simon och thomas, har typ försökt komma på de i ett halvår nu.  Det är iaf Jay z- big pimpin som sjunger den och de va fille som kom på de. Tack fille! Nu är ett av problemen i min vardag löst hehe :)

Åhh nu är klockan över 12, nu måste jag försöka sova.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback