Jag Älskar Dig

Det var en gång en gris som var trött.
En dag åkte grisen till England
Då blev grisen "Pig"


Haha, asså jag tycker verkligen att den är rolig också =D

Jag och mamma har precis suttit å skrattat i 1 timme nu åt gamla kort som vi har tittat på. Allt från när jag å mina bröder var små till när mamma och pappa var unga och det ända jag tänkte var: va fan hade man på sig förut å hur såg man ut i håret, hahahah de va ju hemskt =) Herregud säger jag bara.....

Min mamma är världens bästa mamma och hon är verkligen min förebild och min bästa vän!



Sen har jag världens bästa bröder också <3

All min kärlek till er =D


Nu är det sova som gäller. God natt!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit pommes vilka snygga brorsor!!!

2008-11-10 @ 13:05:28
Postat av: Nina

Jag har kikat in på din blogg emellanåt. Jag läste om den här grisen någon gång och tyckte att det var så roligt. Varje gång jag säger ordet "pigg" nu så kommer jag att tänka på den här grisen som flyttde till England. Hur skojigt som helst:-D



Hoppas att allt är bra med dig!



Nina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback