Marie-Louise?

Är det så svårt att komma ihåg namnet Marie-Helen?! Det är hur många som helst som säger Marie-Louise till mig även fast jag har sagt förut att ja heter Marie-Helen. Det verkar lixom inte gå in i deras huvuden eller så tycker dom bara att jag inte är så intressant så att de är viktigt att komma ihåg mitt namn. Förut brukade jag alltid rätta folk när dom sa mitt namn fel, men nu händer det så ofta att jag inte orkar bry mig längre utan bara håller med hehe.

Jag får helt enkelt skylla på mamma och pappa som döpte mig till de =) Kunde jag inte bara fått heta något vanligt som; Anna, Emma eller sara så jag slapp säga mitt namn 3 ggr varje gång jag ska presentera mig för någon.

Nu kommer säkert folk som läser min blogg börja kalla mig för Marie-Louise med flit bara för att jävlas, men de är lugnt, jag är ändå van nu hehe =)

Helgen har iaf varit väldigt lugn, har jobbat hela tiden typ. Jag behöver verkligen pengar nu. Har vart fattig i evigheter känns det som. Lääääängtar tills löning, "bara" 3 veckor kvar =D


Här kommer en bild från back in the days. Saknar den tiden ibland......




/ Marie-Louise :P




Kommentarer
Postat av: My

Hur gamla kan vi ha vart där??

2008-11-09 @ 22:06:20
Postat av: Marre

haha jaa, vi va väl runt 14-15 år

2008-11-09 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback