Hiiiin =)

Jag är omringad av underbara männsikor. Jag känner mig lycklig =D


Igår hade jag mitt första julmys med tjejerna. Vi drack glögg och åt pepparkakor och pratade om sånt som bara vi förstår =). Vår humor är verkligen på en helt annan nivå och jag älskar den <3

Min dag idag började med lite lunch på Lillebrors med Josse och Jessica. Vi tog till och med en liten fika också efter maten. Vem kan motstå en helt nybakad mockaruta lixom?! Inte vi iaf hehe.....
Efter det skulle tjejerna hem och plugga lite så jag skuttade runt själv på stan då istället och köpte julklapp till min kära mor <3. SEn skulle jag egentligen jobbat men det vart tydligen inget så jag fick leka med Annie och Patrik hela kvällen. Det blev idol-tittande och lite Pirates of caribbian!

Men nu är jag hemma igen gott folk och det är dags för mig att sova. Ska spendera morgondagen i Estocolmo med mamma. Sen ska vi äta middag med mina bröder och Mirjam. Jag längtar hihi =)










Kommentarer
Postat av: josse

fy fan för en sån bild!

2008-11-29 @ 23:17:18
Postat av: Marre

Men vi är lyckliga gumman =)

2008-11-30 @ 00:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback