All you need is love

Snacka om att mina dagar känns ganska meningslösa, därav att jag inte bloggar så mycket längre. Vi kan ju ta idag som ett exempel på hur mina dagar ser ut när jag inte jobbar, as tråkiga alltså!

Dagen börjar med att Josse väcker mig och säger:
 - Marre, skulle du ta 11 bussen?
- Jaa, vad är klockan?
- Kvart i
-Okej!

Går upp och klär på mig och tar sedan bussen hem, efetsrom att Josse skulle till skolan. Hemma äter jag sen frukost och läser dagens LT samtidigt. Tittar därefter på Våra bästa år och byter sedan om till tränigskläder. Tar Bussen sen igen vid 2-tiden för att åka till mammas jobb för att träna och sedan sitta lite i massagefåtöljen. Följer med mamma och Janne till jysk där jag köpte ett täcke så jag slipper frysa på nätterna nu när det har blivit vinter. Åker sen hem där jag duscar och äter middag. Sen tittar jag på vänner, ugly betty och desperate!

Sådär. Dagen blev tyvärr inte roligare än så

NU skulle jag helst bara vilja krypa upp i någons famn och bara känna mig älskad!





Nee, nu börjar dom små liven snart att verka känner jag så det är dags att avsluta nu

God natt






Kommentarer
Postat av: Party Queen

Min famn e alltid öppen ;o)



Va e d för små liv du menar?

Undrar om d e samma liv som jag har
LOL

Va mystiska vi e
LOL



Hoppas allt e bra!

Miss & love u LOTS!!






Postat av: Lillis

Tack sis! Dom där små vita sakerna som gör att man sover bra på nätterna hahaha =D



love u

2008-11-19 @ 11:02:53
Postat av: Lillis

Tack sis! Dom där små vita sakerna som gör att man sover bra på nätterna hahaha =D



love u

2008-11-19 @ 11:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback