Kryssning =)

Yeees, idag bär det iväg. Jag, Josse, Annie å Jessan ska röjja som aldrig förr!!!! Åh va roligt de ska bli =) Hoppas bara att dom inte filmar, har inte lust att vara med i programmet Färjan, aspackad lixom, då skulle mamma skämmas över mig haha....

jag hittade tillslut en klänning iaf, inte jätte rolig kanske, men den funkar =)

-Åh, va fin du är säger mamma till mig när jag va klar

Tack mamma, men du tycker ju alltid att jag är fin bara för att jag är din dotter haha

ne nu måste jag fixa resten av grejerna. ha en rolig kväll för de ska iaf vi ha =D






Kommentarer
Postat av: Party Queen

Ha så JÄTTE kul på båten!

Men va försiktig!!!

D finns så jävla mycket äckel!



OBS:

Say away from the cameras ;o)

Hahahaha!



Älskar dej!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback