Lördag

Va dålig jag har blivit på att blogga märker jag. Har tappat den där blogg-gnistan lite grann. Jag får bättra mig helt enkelt=)

Jahaa, va har hänt sen senast? Ingenting typ. Igår började jag dagen med att åka till  tandläkaren för att laga ett hål, gick jätte bra förutom att han va tvungen att bedöva mig 3 ggr så de kändes som att halva min mun var 10 ggr så stor som den andra halvan när jag var klar, de gick knappt att prata å jag skrattade åt mig själv hela tiden. Det roligaste var när jag skulle föröska äta, då var jag tvungen att kasta in maten på ena sidan å sen böja huvudet åt vänster så de gick å tugga hahhaa. Annars bet jag mig i tungan å läppen hela tiden. Tur att jag var själv för de lär ju ha sett rätt roligt ut =D

SEn blev det jobb mellan 17-21 och efter det kom Annie å patrik å hämtade mig. Vi hyrde film och köpte popcorn, jätte mysigt =) Dom är så gulliga som ringer mig å fråar om jag vill va med dom. jag tror dom tycker lite synd om mig för att jag inte har pojkvän hehe. Dom har lovat att dom ska fixa en dejt till mig på alla hjärtans dag om jag inte har någon kille då =) ( Jaa, jag vet att de är as långt kvar tills dess, men de är sånt man tänker på redan nu om man är singel hehe). SEn somnade jag å annie som 2 grisar när klockan blev över 1 och patrik satt uppe å spelade wow.





Ikväll blir det jobb igen mellan 17-21, sen ska jag leka med annie efter de. Får se vad vi hittar på. kan hända att vi våldgästar patrik hehe =)

Nu ska jag gå ut till mamma å klaga lite över att jag har tråkigt

hörs snart igen =D



Kommentarer
Postat av: Alexandra

heeej gumman :) miss u, tyckervi måste ses snart igen, :) pusspådej <3

Postat av: Marre

men åh jag saknar dig med som tusan. Jag vill ha dom där fyllorna som bara du å jag kan ha =D



pussssssar <3

2008-10-25 @ 14:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback