Lördag

Shiit vilka fyndiga rubriker jag har eller hur?! haha =)

Asså jag orkar inte det här vädret. Varför ska de regna för? Jag hatar när det regnar och man har planerat utgång. Håret blir helt förstört och sminket typ rinner, sen ser man ut som en blöt hund när man kommer fram till krogen. KUL!!

De som kan få mig på bra humör när det är sånt här skitväder ute är att lyssna på Ola Svensson- Feel good. Då blir jag faktiskt lycklig varenda gång jag hör den. De är helt omöjligt för mig att tröttna på den, skulle kunna lyssna på den en hel dag.

"Life is, life is, life is good......"  Det ska man komma håg =)

Just nu vill jag bara krama om en vän och ge henne all kärlek som går, för det förtjänar hon =D

Ses kanske ute i vimlet ikväll



Kommentarer
Postat av: Bunny

Är det jag som är vännen =) då blir jag lycklig!

2008-10-12 @ 20:50:23
Postat av: Marre

klart de är du hjärtat =D

2008-10-12 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback