Måndag

God dagens =)

Har testat klänningar hela dagen idag, kan inte bestämma mig vad jag ska ha på mig på lördag. De får inte vara för sommrigt, inte för tråkigt och inte för kort kort. Börjar få lite panik, även fast de är 5 dagar kvar hehe. Vill jätte gärna köpa något nytt, men min ekonomi är ju inte alls bra. Tror att jag ska ta kort på några outfits å sen mms:a tjejerna så får dom bestämma vilken som är finast helt enkelt. De lät som en bra idé =)

Idag ska jag å Jejje ( de är josses nya smeknamn som jag har kommit på haha) gå på ett friskis pass som som börjar kl.19. Ska verkligen bli jätte kul, å de är Sophie som har passet också. Älskade hennes förra pass så jag hoppas att de här är lika bra om inte ännu bättre till och med =)

Älskar också att Brittan is back, hennes nya låt är ju jätte bra =)




Kommentarer
Postat av: Jooz

Josses back tell a friens.... Wohooo längtar till lördag!! Love

2008-10-13 @ 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback