Onsdag

I gårkväll hade jag å Josse krig med 2 flugor som va i hennes lägenhet. Dom va helt omöjliga att få ut, dom hade tok-ryck och studsade nästan mellan väggarna. Josse stod där på stolen med en bok i handen som hon viftade med för att föröska få ut dom och jag stod på golvet och duckade och skrek till lite varje gång en fluga närmade sig. Kan tänka mig att de såg rätt roligt ut. Till slut så lugnade dom ner sig iaf å vi bestämde oss för att dom skulle få stanna.

När vi sedan hade lagt oss i sängen så hade vi långa diskussioner om hur flugor har sex?!, Å att de är så häftigt med myror eftersom dom är så flitiga och att de skulle va skönt om vi också kunde lägga ägg, för då slapp man ju föda å ha ont. Aa....konstiga samtalsämnen helt enkelt.

-Jag" Nu sitter flugan på väggen"
-Josse" Vaddå sitter? han kan ju inte SITTA på väggen heller"
-Jag" joo, man säger ju inte att han STÅR på väggen"
-Josse" Sätter han ner baken lr och sitter på väggen, hahhaha"
- Jag" mhää, du fattar va ja menar"

Hon va nog bara trött å ville driva lite med mig =)


Åh jag vill åka utomlands. jag vill bada, sola, äta god mat och dricka färgglada drinkar!

Nehe, synd jag hade inga pengar.......Men jag har en trisslott hemma som jag ska lämna in, vann en ny lott. Hoppas jag vinner 10 000 på nästa lott så jag kan få åka utomlands. Håll tummarna =)

Nu är det snart One tree hill

Ha det bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback