Onsdag

Men vad är det för väder ute?! Det har ju verkligen regnat hela dagen och jag har frusit som vanligt ända sen jag klev utanför dörren i morse....lr..aa klockan v ar ju typ halv 12 så jag kanske inte ska säga " i morse". Det blev ju självklart broöppning också när jag skulle åka hem sådå missade jag ju min buss. Istället gick jag en jätte snabbis på stan och hann köpa ett par byxor och en tröja innan jag tog nästa buss hem. Väldigt dumt eftersom att min ekonomi inte är sådär jätte bra. men jag kände att jag behövde unna mig nåt bara för att jag missade bussen haha =)

Har jobbat ikväll också, de va jätte roligt =) fast jag missade ju Idol=(. Mina favoriter just nu är alice, Linda (om det är hon som har rött hår, tror hon heter linda iaf), kevin och sen självklart Lars. hoppas någon utav dom vinner =)

Nu blir det väl ett bad tror jag, så man får igång blodcirkulationen igen hehe

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback