Tisdag

Idag på bussen hem såg jag en jätte söt kille, han va jätte lik Nate i Gossip girl. Jag kunde verkligen inte sluta titta å varje gång jag tittade på honom så tittade han på mig å de blev de sådär pinsamt hela tiden hehe =) Jag blev lite små kär där ett tag och kunde inte sluta le =D Töntigt? aa kanske, men de är väl lite så som jag är antar jag hehe

Strax blir det träning och ikväll är det Desperate hemma hos Bunny =)

Btw så upptäckte jag idag att de är jätte dåligt att äta nudlar, iaf enligt viktväktarna. Synd bara att jag åt de idag, so no more nudlar för min del :(

Hoppas jag slipper höra konstiga meningar inatt av Josse som att de va jobbigt med massa folk i lägenheten och att de är hög ljudnivå hahaha. Jag föröskte förklara för henne att de faktiskt bara var jag där å ingen annan. Då säger hon att hon vet det men att hon drömmer om de och att de faktiskt är jobbigt. "Ehh....okeej...." tänkte jag då och skrattade. Sen fick jag bara höra ett "Äsch.." innan hon somnade.

Nu ska jag fortsätta titta på Våra bästa år

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback