Trött, tröttare, tröttast

Kvällen blev jätte bra igår som vanligt =) Orkar inte riktigt berätta allt, men ni vet ju hur de går till. Förkrök, Olearys, kebaben och sen taxi hem. Träffade på Daniel ute i vimlet, blir alltid så himla glad när jag ser honom. Vi har känt varandra hela livet och han är som en bror för mig. Världens bästa kille, snällare människa får man leta efter. Jag är glad över att jag har han som en utav mina bästa vänner =D




Jag har sovit ungefär sådär 2 timmar inatt så jag är verkligen dödstrött nu, därav det korta inlägget. Kommer somna vilken sekund som helst känns det som.

Guees who´s back? back again! Josses back, tell a friend!

http://josefineericsson.blogg.se/

Sov gott, de ska jag minsann göra =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback