Måndag

Åhh, jag skulle så gärna vilja lära mig å spela gitarr. Finns det någon som kan spela och vill lära mig?! hehe =) Vill helst inte ta gitarrlektioner. Jag vet inte varför jag helt plötsligt har börjat intressera mig för musik, har lixom aldrig brytt mig om  att kunna spela något instrument förut. Det finns ju inget bättre än å se någon som kan spela riktigt bra och har en grym sångröst, de är de bästa jag vet. Jag vill ja vill ja vill.........

Piano är också något jag skulle vilja lära mig å spela. Vi har ett piano på jobbet som jag sitter vid så fort jag får lite tid över. Jag kan typ spela blinka lilla stjärna och björnen sover hahaha, men ändå =)

Ett tidigare försök som inte gick nåt vidare hehe. Jimi är as seriös å jag sitter bara å as garvar =)



nee, men på riktigt, om de finns någon snäll själ där ute som vill lära mig å spela så är det bara att säga till =D

Snart är det Prison Break, som vi har längtat allihopa eller hur?! =D

Jag känner mig så glad idag =D Hoppas alla andra också känner sig lika glada!!!!

Tillbaka till Färjan

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback